penantian....

Monday, November 30, 2009

Salam ....

dh lame tak update blog aku yg makin membusuk neh....



Sempena musim haji ni....aku nk ucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidiladha...
Mak dan Ayah aku sedang berbahagia di Tanah Suci.....dorg selalu ber sms utk brtnya khabar aku....


ape khabar aku?????

ha.........alhamdulillah....skang tgh tgu result posting...
sgt la menggementarkan hati yg lemah ini....

skang aku duduk ipoh....jg adik aku yg comel itu....nasib bek adik tak ramai...(ade bunyi mcm kakak mithali tak????wink...wink....wink)

di samping itu...aku kemas2 la jugak umah yg dah lame tak ade org duduk...
hum....lepak2???....makin ligat aku kat umah....jalaaaan aje kejenye....siap jmpe imah n anak dia lg kat jj td....amboi...org dh abis pantang la katekan...



-Musim kenduri-

aku kenduri ke??? mestila tidak.....masih belum ade org dtg meminang ai yg cun ni....ahahhaha

kenduri pied 30/11/09 - aku tak dpt dtg td....coz aku cirit birit....rase nk mati!

kenduri sari 5/12/09 - dtg tak? kalu bole mmg la nk dtg.....em..tgk je la nti k...

lagi kenduri sape ek???ramai juge....akan ku usahakan dtg kenduri korg.........baik member MADID....Satyam....KPLI.....




okla.....itu je setakat neh....adios

4 comments:

nasaoji said...

la, tak tau lak mak pak ko p aji..moga slamat p n blk...

nak aku doa kan ko dpt sabah ka?..ke sarawok ka... ;)

shy_wani said...

majlis aku..19/12 kat kuantan. jemput dtg tau..

eimah said...

ahaks....aku pn ligat jln da abh pantang nih...merate da aku g ekekeke...xlame a tuh....nnt bg date aaaa

en_me said...

dah nak abes taun nih.. ihihi, salamm