Bunkface :: Situasi

Thursday, November 6, 2008

Hai all....ari yg sepi di opis.....

arini duk opis aku lyn lagu neh...ni lagu baru yg aku dgr kat HOT.FM...
1st time denga lagu ni mase g airpot dgn 'puan rindu'....lagu simple aje...mase tu tak tau lagu sape..

tetiba plak td lisa duk nyanyi lagu ni...eh!mcm penah dgar aje...aku pun terus cari lagu ni kat dlm list HOTFM Tiga Puluh...ingtkan "one bug short" yg nyanyi..rupenye ade band baru...

BUNKFACE



band indie yg baru....dorg byk nyanyi lagu ong puteh...ni je satu lagu Malay yg ade dlm album baru dorg..

video

maafla...video klip dia blank aje....maybe tak shoooting lg kot

SITUASI…

Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku , ku layu
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
tuk menggapai bintang
terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
engkaulah, destinasiku
dalam ingatanku .. oh oh oh…

Kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui
dan aku , ku tunggu .. oh oh oh
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O dan C/O lagi… =)

Jom bace

Seorang lelaki yang sengau naik ke sebuah bas lalu bertanya kepada pemandu bas
“Vang.. vas nih fegi hamfang ke…? ” (bang, bas ni pergi ampang ke?).
Pemandu bas itu berdiam diri. Marah kerana tidak dilayan, lelaki sengau itu pun turun dari bas.

Seorang lelaki lain di belakang pemuda sengau tadi pun bertanya kepada pemandu bas itu.
“kenapa awak diam tadi? kesian dia…”

Pemandu itu pun menjawab: “Masham mana haya nak hawab…. haya hun hengau hugak.. hhanti hia hata haya hehek hia hulakk!!!……..”
(macam mana saya nak jawab.. saya pun sengau jugak.. nanti dia kata saya ejek dia pulak!!!)…


Nota kaki:: tergelak sekejap ....ahaks