Setelah sekian lama....

Monday, February 1, 2010

Kpd semua pembaca blog ko yg ku kasihi....

aku dh hampir terlupa password utk login ke blog
aku sendiri...maklumla...dh lame sgt aku tak ke sini

memulakan hidup di negeri org tidak lah sesukar yg di jangka....aku mmg bersyukur kerana di tempat kan di sek keb kota masai pasir gudang....kerana ianye terletak di kwn bandar....jd...segala urusan hendak ke kedai, jusco tebrau, hentian bas....tidak lah jauh pun....hum, tp aku masih lg mencari rumah sewa yg berhampiran dgn sekolah...krn mudah untuk urusan sek...

kini status ku telah bertukar menjadi tunangan org....
aku bersyukur di temukan dgn mohd arif bin omar....seorg lelaki yg sgt2 penyabar dgn perangai aku yg mmg sukar di jangka dan di kawal...walau berbagai rintangan aku telah lalui ketika bibit2 mula perkenalan kami berdua...namun berkat kesabaran, kematangan dan keberanian kami....akhirnya, tersurat ada jodoh di antara kita...

kini aku mengumpul kekuatan untuk menghadapi hari2 yg mendatang baik berhadapan dgn mereka di sekolah, rumah, rumah bakal mertua, kawan2 dan di mane2 shj aku berada....

skang rutin harian aku byk di habiskan di sekolah...aku rase kalu tunang aku ada kat sini....sudah pasti aku tidak dpt mnghabiskan masa bersama spt dulu...krn masa aku sgt terhad...wayang?karok?tgk tv?hum.....semua tu dh out of my weekend list.....

di kesempatan yg ada ni....aku ingin menjemput rakan2 pembaca untuk menghadirkan diri ke "Perutusan Raja Sehari 'arif' & 'fariha'" ada 13 Mac 2010 di Ipoh Perak.....kami tidak menduga bertemu jodoh sepantas ini...jgn lupe untuk sertakan alamat rumah kalian....

Nota kaki: rindunye nk update lagi....ok, jumpe lagi esok...segalanya bru bermula....

7 comments:

nusk said...
This comment has been removed by the author.
nusk said...

ive been waiting for ur update! hehe its okey..ull be fine...as its just a beginning! and u'll gonna make it through....
oh..but soo sorry cant make it to ur big day:((

anyway wishing u all d best and congrats darling! ;)

muahhss from Durham

@naBest said...

Oi. Sejak btunang ni ayat bukan main berbunga no.. Hahaha. Kad dh siap ke? Post le kat aku. Takot sesat nk g umah ko nanti. Ngeh ngeh ngeh.

Anonymous said...

wah, entry yg sgt matang dr mantan naib presiden MPMI ;p
fa, klu ko x kim kad kat umah aku pun xpe. aku consider diri aku tlh dijemput hahahaha

oh btw, komen yg sgt 'omputih' dr awek durham ;p hahahahaha

Mr Asrul said...

ko yg paksa aro kawen kn???hahaha

ReeNDu said...

fuiyoo... sgt dramatik entry kalinih.. aku terase seperti berade di zaman dahulu kala pulak.. huhu.. mari laa kite same2 menghidupkan blk dunie blogging ni.. aku pon sudah semakin kemalasan jugak.. tp rindu jugak mahu berblog..

apekah ayat aku sgt pelik ini?

nusk said...

realisticjuncky:haha mestila speaking london ngn teacher fa.. XP