apee daaa....

Monday, December 15, 2008

Arini 1st day msuk opis after 1 mgu cuti sempena raya hai....amboi...lamanye aku cuti!!

dan arini aku dtg opis awal okkk coz fawaz msg dia bwk brekfast pagi ni.....wah!!!!rezki rezki


kul 11 aku g kuar ke jj alone-alone coz ade nk beli barang skit and pegi kedai gamba...nk print gamba utk di hadiahkan kpd seseorg....siape tu??hehehhehe

then noni main tarik tali pulak dgn aku n anabest....kejap jd g lunch kejap tak jd.....kejap jadik...dan akhirnya jadikkkkkk!!!!mkn di mana???mkn di terminal aje.....semua org kat cyber ni kenal dgn terminal okkkk....

ape yg terjadik?????kami bersembang tak hengat dunia...maklumla dah lame tak jumpe anabest setelah menjadi isteri org.....suami dia pun ade sekali...maklumla keje satu tempat kan...tak susah pun nk jumpe...hihihihih

dengan confidentnye lps mkn.....terus blahhhh........rupa2 nye kami lupe nk bayor duit air minuman!!!!!!!!!!!!!...sgt la bedebah!!!smpi opis noni kol:

noni : rieya,duit air bayar tak?
fa : eh! bil air rumah kita mmg tiap2 bulan free tak pyh byar(bangang tak?aku ingt noni tanye bil air rumah sewa)
noni : bukan...bukan...duit air kita minum kat terminal td???
fa : ha!!!!!tak bayo lagi le!!!hahhahahha...aku ingtkan kamu tanye bil air rumah...haih
noni : hahhahhah...tula...confident je kita blah dr terminal td...
fa : erk! tape2...esok aku byo semua...(kene g terminal la esok jwbnye....utk settlekan "bil air" yg tertunggak....ups!)

Nota kaki - kpd mamak kedai air di terminal itu...maafkan kami ye....esok "fa the fabulous" dtg utk byo bil air itu...halalkan makan dan minum kami...sekian...ini semua gara2 cerita2 dr anabest ttg "uh!!!indahnya alam perkahwinan...." kerana itula...aku n noni terlupa nk byor air laici ais yg sgt best itu...........

11 comments:

ReeNDu said...

wooo apsal fawaz tak msg aku soh dtg awal??

wooo mentang2 aku slalu dtg lambat..

wooo kecik atiii aku..

Husna said...

gagaga..nasib baik i ingat tawww

che'wa said...

ish..ishhh camna la ble x bayo 'bil air yg t'tunggak' tu ye..reha p'katn ni amat sensitip tuk lelaki tau he..he..mmg la kalo crite pasal kawin je mmg lupa dunia kan..kuiii..kuii

LeLs said...

mamak tu pesan kat aku suh bayar bunga sekali sebab ko terlupa bayar air..

hahaha~

nasaoji said...

mak ai..kamu idok sabo nak kawen ker?...nak rasai indahnyer alam perkahwinan?...hahah...nnt kamu raser yer...

@naBest said...

hoh!!

Aku baru teringat hari ni daa... hahaha.. cerita gebang punya pasal. hahhaa

eimah said...

uish smpai "t'tunggak" bil ayo d'buat'y...best beno dengo eh nih nk tmpg sekaki hahahha

♥ p a a n i ♥ said...

kah2 kah2
sume terlupe gare2 pona sawan
after kawen.wakakaka

Noli said...

dh bayo air blom?
gheh!!

Anonymous said...

ahahah.. sedap tak mak aku masak reha..
nanti aku suh bakal mak mertua masak lagi.. oppssss!! =P

ahahah.. saba2 reen.. takpe2.. lain kali aku call satu opis.. kui kui kui..

Call me -fa- said...

huhuhuhu....

bil air yg tertunggak itu sudah dibayar okkk...nasib la mamak tu tak marah...cuma kita sbg pelanggan kene jujur je la kan.

kome jgn wat cam aku taw!