Sehari di Butterworth & Kpl Batas

Sunday, March 22, 2009

Berbekal kan kegigihan yg ade dlm diri aku neh...aku telah smpi ke Butterworth dgn selamat...gigih naik bas! bkn ape....bajet tak cukup..hihihi

Perjalanan bermula jam 6 ptg...(tp malangnye bas yg aku naik tu gerak lewat daaa....)coz dorg yg penuhkan bas dulu b4 gerak...

Di Btwrth tu cik Rafidah dh janji nk tgu aku n bwk aku tumpg tido umah dia(syukur sgt....)...huhu...dlm bas tu aku tido je la kejenye...

Aku smpi kat sane area kul 11.30 lbh kot.....spt yg dijanjikan...rafi dan abgnye serta kakak iparnye dtg amik aku...then dorg bwk aku g mkn char kuewteow!!!best!!!mcm kat Malinja je rasenye...dh lame tak rase kuew teow Malinja!!!!rindu ler...ade sesape nk bwk aku ke sane???



Ape tujuan aku ke Butterworth????

aku nk g kenduri Nabilah Najib Binti Sabri Najib bersama pasangannye...Aizuddin Borhan....Nabilah ni roomate aku mase kat uia dulu....AKU,RAFI N NAJIB pun penah duk sebilik juge....lame gak arr kami duk sebilik....esp mase final sem...dorg bercinta dr zaman uia ....dan berakhir ke jinjang pelamin....TAHNIAH!!!

Ni hadiah aku(hijau) n rafi

Ni kete ayah rafi....kete ni la yg telah berjasa mbwa aku n rafi kehulu ke hilir...tq raf!

Bagai pinang di belah dua....kenduri sape lak pas neh??

cikdin, nabilah najib, ......

rafi jd pengapit najib aritu taw!!!baju pun 1 dondon

aksi berlakon mkn dgn sopan....

awatla pengantin pompuan nyorok2....
kami bergamba sakan di dpn dewan...ni sidek punye order la neh!

after kenduri najib, aku g umah ain(guru malaysia)..rupenye ain ni sepupu dgn najib! dia mmg dh janji nk dtg kenduri tuh....so, lps tu g la umah dia....


ape yg menarik....umah dia ni kat Bagan Tambang, kwsn kampung yg teletak berhampiran dgn muara....wah!!bole nmpk pulau pinang kat seberang sane!! ain jamu kami laksa n ABC yg selalu beli kat gerai dekat dgn umah dia...(tapau je...then mkn kat umah dia)

*****************************************************************************



Kpn aku kate perjalanan aku SEHARI?????mmg sehari pun coz bas aku ke KL mlm tu...

before balik...aku request kat rafi nk gi mkn dulu...so abg n kak ipar dia bwk kami mkn MEE KUAH!!!nyum nyum....kat situ kita bole pilih isi kuah mee tu...ade udang, ketam n ikan...tp aku amik udang 8 ekor je.....beso2 beb!!

pendek kate....sedap!!

aku tak mkn mee, so aku request kuew teow..
rafi --- "aku nk tambah lagi bole??"hihihihi

mee udang yg hampir licin!


Daaannnnn..............perjalanan aku ke Butterworth berakhir disini..
Berjalan tak ingat dunia.....keje tak siap2 jugak!!ape nk jadi???

Nota kaki - jom serang umah rafi mase kenduri sir sadry nak tak???bole mkn MEE KUAH lagi

8 comments:

@naBest said...

sob3x... aku nk sgt g kenduri dia!!!! waaaaaa.......... sedey...

nusk said...

ante bejalan jek teacher ni tawww... jeles neh

nusk said...

huhu baru prasan..btw jom aku bawak p malinja! tapi sangat penuh! menci

nasaoji said...

fa, aku kc award kat ko...amik tau...

berjln, tak hingat....mkn je lak tuh.. ;p

raficyber said...

masa umah bro sad leh ler aku nk sponser tempat tido. umah kat seberang boleh. tp klu ramai kena tido kat sg. petani lah. hehehe

tq lah cikgu fariha belanja aku, abg aku n k.ipar makan. hahaha

Anonymous said...

generic valium names many valium pills get high - valium effects synapse

Anonymous said...

buy valium online 5 mg valium effects - valium drug detection

Anonymous said...

http://technologiesuae.com/#2938 does xanax show up on probation drug test - buy xanax no script