Jom bace

Thursday, November 6, 2008

Seorang lelaki yang sengau naik ke sebuah bas lalu bertanya kepada pemandu bas
“Vang.. vas nih fegi hamfang ke…? ” (bang, bas ni pergi ampang ke?).
Pemandu bas itu berdiam diri. Marah kerana tidak dilayan, lelaki sengau itu pun turun dari bas.

Seorang lelaki lain di belakang pemuda sengau tadi pun bertanya kepada pemandu bas itu.
“kenapa awak diam tadi? kesian dia…”

Pemandu itu pun menjawab: “Masham mana haya nak hawab…. haya hun hengau hugak.. hhanti hia hata haya hehek hia hulakk!!!……..”
(macam mana saya nak jawab.. saya pun sengau jugak.. nanti dia kata saya ejek dia pulak!!!)…


Nota kaki:: tergelak sekejap ....ahaks

5 comments:

aRe-Pet said...

kah kah kah...

ReeBeLLe said...

ok reha.. aku da bace tau..

-reha- said...

To apet:: tergelak jg kan....

To rin:: ala...bace takde feeling ape2 ke?ish ...someting wrong neh

diana said...

hehe..sabo je lah..

nhusna said...

ahaha..noni n nona selalu ckp sengau..takutnyee kalo jadi btul..ngrrr