Tetiba pulaks......

Tuesday, October 7, 2008

Apesal ekk??? tetiba plak teringin nk mkn strawbery coklat neh.....aduh..leleh abis neh...bukan ape..smlm aku g jmpe amir, amik kete kesayangan aku semula ...rupanye dia singgah cameron highland mase otw dia balik ipoh ke seremban(bukan singgah pun,dia lalu aje...ceh..)...huhu..itu yg membuatkan aku teringat kenangan aku g cameron bulan bpe ek???lupe plak..dgn kwn2 uia aritu...

yummy...yummyyy

mane tak nye...sepanjang berada di cameron aritu aku mbeli strawbery coklat tu entah berape batang entah..byk wei...almost setiap kali berenti kat kedai2..aku mesti cari strawbery coklat tu dulu...harga kat situ rm2 sebatang..ade la dlm 4 ketul..celup la coklat sendirik..heheheh...aku dh bajet cirit strawbery aje balik KL tuh...tp tak cirit okkk!

waaahhh...bestnye kalu ade org kasik hadiah kat aku cmni...heaven!!

cerita aku mula minat kat strawbery coklat neh mase aku g sunway pyramid ...kat situ ade satu kedai kecik yg ade coklat fountain...ade la strawbery..ape lg ek??ade la jenis2 buah kecik yg lain la kan...aku terus g kedai tu n ckp nk sebatang..mak aiii....mahei la wei...rm4.50 sebatang..ade 5 bijik kot..wkt tu aku g dgn kwn baik aku...konon nk hadiahkan kat dia la sebatang tu...alih alih aku yg mkn byk!dia mkn sebijik aje kot...hahhaha...itu tak ikhlas namanye!!maaf la yerk..len kali aku belanje lagi..
hum...susah jg nk cr strawbery coklat neh..yg pasti susah di dapati dr kedai runcit berhampiran..huh!

Nota kaki:: sesape yg ade plan nk g cameron next next time..inform aku okkk...lg satu...sesape yg mabuk jln.. baik prepare mkn ubat muntah coz jln ke cameron ikut Tapah sgt belit2....kalu muntah sebab 'pregnant' lain la kan....ish ish

10 comments:

nhusna said...

teringat strawbery coklat ye??kamu kn ader secret admirer..mntk2 la lpas ni dier sangkut strawbery plak kt pintu pagar umah kiter..kehkehkeh

-reha- said...

wah wah wah...
hum....itupun kalu dia nk sangkut la kan..tp lg best kalu dia bg dlm bekas cantik tuh!ngeh ngeh

@naBest said...

hahahahaa... bagus pesanan ko tu..... sape yg mabuk jalan, baik prepare ape yg patut..nnti jd cam ko kan. hehehhe

inahazlina said...

mcm best je...
nak juge.. kt mn nk dpt kt sunway pyramid?

-reha- said...

To ana:: wei aku tak muntah la wei...org yg sebelah aku tau!hehhehe...tp sebenonye aku pun udah 80% nk muntah..tahan la tapinye..

To ina:: hum..ade lagi ke skang?entah la ina..kedai dia mcm gerai2 roda tuh..kalu rajin round satu sunway pyramid tu jumpe la kot...hahhaha...aku plan nk carik gak arr..

LeLs said...

adehh...

nak jugak strawberry coklat..

mane lak nak cari nih...

aiyaaa....

-reha- said...

mari mari...coklat + strawbery...

uh!!sedapnye...lela,kalu ko jmpe kat mane tempat yg dekat nk beli S.C..bgtau aku okk

Hafizzul Kamarudin said...

patut aa aritu aku bau cam ade org cirit jek... heheheh

-reha- said...

pijo tipu!!!

aku tak cirit pun taw!

Anonymous said...

Yes exactly, in some moments I can bruit about that I approve of with you, but you may be making allowance for other options.
to the article there is still a without question as you did in the fall publication of this solicitation www.google.com/ie?as_q=file boss 1.7.0 ?
I noticed the phrase you have in the offing not used. Or you functioning the dark methods of inspiriting of the resource. I suffer with a week and do necheg