::Lagu raye...

Tuesday, September 23, 2008

Ngeh ngeh.....nk cerita psl lagu raye sket....kat Malaysia neh lagi 2 mgu nk raye udah pasang lagu raya kat radio lah...tv la....haih!membuatkan org lupe akan nikmat dan ganjaran berpuase...(aku la tuh!)...dh tu kan...kat jj equine pulak...hari 1st pose udah berkumandang lagu raye..ape cer??cer nye ialah...nk promote kedai dia la kot....padahal jual brg yg tak berkaitan dgn raye pun...(huh emo!...lisa la neh..selalu ngajo aku bersikap emo)...apakah lagu feveret raye korang???....hum..kat bwh ni aku pastekan lirik lagu raya moden dan lagu raye traditional yg aku miiiiiiiiiinattt sgt!!

Pulanglah (by Aisyah)

( ...Sayang
Di hari yang mulia ini
Ku pohon keampunan
Hanya satu yang ku pinta
Pulanglah... )

Termenung ku sendiri
Memendam rindu tidak menentu
Kasih suci murni yang kita bina
Hapus hancur oleh kata fitnah

Di pagi hari raya
Hati sayu mengenang dirimu
Mudahnya kau menggantikan diriku
Seolah cintaku tak berharga

( korus )
Apakah suratan
Aidilfitri satu titik akhir
Sekian lama bercinta
Kau tiada di hari mulia

Keampunan ku pohon
Sekiranya aku yang berdosa
Pulanglah ku merindui mu sayang
Ku menanti dengan hati rela ( jiwa raga )

( ulang dari korus )

Pulanglah kepangkuan ku oh... sayang
Ku menunggu mu di hari raya...

nota kaki::sob..sob....saje je nk bg dak2 yg duk jauh2 neh supaya jd lebih homesick!



7 comments:

@naBest said...

Wah!! Berlagu la plak... tp jgn nyanyi!!! Hujan kang.. heheheh

-reha- said...

glups!...
suare i sedap tau!hahhaha
i dah test nyani td...tak de ujan pun..elok je cerah cyberjy neh...keekke

Anonymous said...

selamat hari raya reha!~ =D

-reha- said...

To anonymous::letak nama please...rase mcm ade secret admire pulak..hahhahha.Selamat hari raya to you too ek.

agHoo said...

psang lagu raya marah..adeh

chemun said...

haha..lagu tu aku minat gok..siap suh shy nyanyi part2 xtinggi..xsampai dowh..shy je mampu.hahaha..slamat hari raya..maaf zahir batin..XD

nhusna said...

thn ni lbh peberet noni 'Sepasg Kurung Biru' br sekali dgr kt radio..huhu