jelly kelapa muda...korg penah mkn tak??

Friday, August 28, 2009

sempena cuti sekolah ni aku balik la kg kan......

best gile duk kat kg wei!! nk mkn ape...ckp aje...semua mak masak kan!....lala, udang msk lemak, udang sambal petai...huh!!!mkn dengan gelojoh sekali..

siap kene tegur dgn mak...
"kak ngah...suap kecik2 skit..." mak aku berkata
dlm hati...aku gelak sorg2...mane taknye....dh le lapar berpuase...lauk aritu plak sedap2...mau tak gelojohnye aku mkn time tuh

hum...berkenaan dgn gmba dia atas..."jelly kelapa muda"
aku duk mengulang ke bazar ramadhan Manjoi kat umah aku tu tiap2 hari...sbb ape??
sbb nk beli jeli kelapa ni lah!!sedap wooo...korg penah mkn tak?rase dia mcm air kelapa muda! sekali beli, 5 hengget abeh...mkn sebelum berbuka 1, slps berbuka 1, slps terawih 1....yg lebih baru aku bg org len mkn....kejam tak aku??

jelly ni murah je...kat ipoh rm1 sebekas tu...
aku ade jmpe kat bazar ptrajaya...rm1.50 satu...eeee.....mehei!pastu kecik aje bekasnye...



p/s: ade sesape jumpe jelly kelapa ni kat area s.k tak???aku nk beli!

6 comments:

arif said...

ada kat jj..nak?

Call me -fa- said...

serius ke???

ape lg...tolong la belikan!

M@YaZ said...

isk .. kat pasar tani putrajaya selalu nampak dan beli .. haha .. dah lama dah ada kat area kl ni :D

SecEbIs kAsIh aYu said...

haah..sdp jeli kelapa 2, kt cafe kkm ade jual gak, sll bl..rm1.50 satu...

saizulhafiz said...

erm...aku xsuka sgt...air klapa on

ReeBeLLe said...

suke suke suke.. kat bazaar blakang azwath mcm ade jek.. soh arif blikan 2 yek.. time kaseh..