Excited ke tak??

Wednesday, June 10, 2009

Excited sgt???
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
tp org tu tak excited pun.............
sesuatu perkara yg kita rase excited sgt2!!!bile kite cite kat org yg tak rse excited...automatically perkara tu jd tak excited.....betul tak???
tp nk wat cmne....dh org tak rase excited pd cerita kita tu...takkan nk pakse dia suh excite plak kan.....hum....lumrah kehidupan.....
p/s: tak excited coz broadband kat umah ni tak berape smooth

8 comments:

@naBest said...

Hahhahaaha...kamu nape reha? Tekanan perasaan ke? Meh cite kat mama ana meh...mama ana sentiasa excited dengo citer kamu... Hehehe

-fa- said...

hohoho....

kamu mmg sentiasa energetic!!

agHoo said...

wah!!!excitednya...

eimah said...

nape beh????ade something wrong ke teacher?

maru said...

aku rasa aku fhm.ape kata ko consult jie bab reaction yg kita dpt kdng2 x mcm yg kita nak.hehehehe

✖₪ F A R H A N I ₪✖ said...

ala. pona tu. mane nye die tak excited? sume die excited. haha

Jorico said...

Apa yg excited sgt tu... can share ke? Rasanya member tu tgh benggang kot....tu yang wat dia slamba jer!!! Ntah-tah member tu pekkak hhheeeee..
sorry for this comment. Gua terbaca n terbuka u punya blog. I'm sorry...

me and only me said...

ngahaha..noni tau citer psal excited2 nih...

silala tyer noni..hehe