takde tajuk ke?

Tuesday, November 25, 2008

ehem..
cane nak start eh..
okie2.. start..
1..2..3


arini aku msuk opis xxx after lunch!!jahat tak??haih...nasib la..
aku bgn kul 11...g jemur kain yg mlm td aku basuh(mesin kain okk)...kemas rumah,kms dapur..huh!

nk dijadikan cerita..time aku guna mesin basuh mlm td..aku lupe nk letak salur air mesin ke dlm bilik air...mak aii...akibatnye...bilik along telah banjir!nasib baikla tak banjir smpi semua ruang bilik...tq la kpd oni chan yg bertindak bijak mengemop...

wkt tu aku tgh bersiap nk g umah chemun hntr brg...kpd along...aku telah pun belanje dia set spicy mcDeluxe sbg tanda memohon maaf...ampun...len kali tak buat lagi dah..

arini aku tepon cik nasaoji coz smlm aku tak jwb kol dia...rupenye dia nk ajak aku g teman beli kasut kawen...ok set!!!aku ikut ko!!g mane??alamanda je...coz dia mls nk jln jauh2

oleh kerana bekerja separuh hari...keje aku bace blog org...ngomen2...tett!!!dah kul 5.10 ptg...jap lagi nk blah la..

tp sebelum tuh!aku ni telah mendapati sepupu aku sebenarnye telah berkahwin dgn sepupu cik pest!!alahai...keciknye dunia...cik pest duk tunjuk gambo hantaran kawin sedara dia yg org lain curik n edit guna photoshop....aku tgk pengantin lelakinye....ya Ampun...abg Bad rupanye!!confem la aku kenal coz dia duk dtg beraye umah opah aku tiap2 kali raya..

utk makluman korg...aku n cikpest ni rakan segosip di opis...duk sebelah meja aku...maka kami ni saudara biras tp jauh2 la kan....

Agenda mlm ni!!!serbu umah chemun n lela ade open house.sempena ape tak tahulah...aku pasti dtg coz umah dorg hanya sekangkang kera (erk!!mcm tak sesuai aje pepatah ni) sj dr umah aku kat Tmn lestari Putra...

Nota kaki - dtg keje lambat...tp balik awal....haih!!donia donia

6 comments:

pestisid said...

8 pupu!

ReeBeLLe said...

ku pu ku pu.. ku ku ku punya cinta.. ahh..

nhusna said...

banjer along jer?? oni chan x der ke???

eimah said...

lain kali jgn wat da tau nnt bos mrh ko br tau huahuahua...

agHoo said...

ooooo...

Call me -fa- said...

to cikpest - 8 pupu ek kite??

to reen - hahahha...lame tak layan dangduuuuuttt

to oni - i belanje u nti ok??set mcD jg okk

to eimah - bos aku kat india..susah nk detect muka aku..hihihih

to aghoo - ooooo...ppppp...qqqq....rrr...sssseh takkan nk sebut smpi zzzz plak