Bapak oo bapak

Friday, October 31, 2008

Nak pecah perut gak aku bca citer nieh.. Ahaha! Ini namanye sessi malas menghapdet blog..tgu la mase yg sesuai ok!


Seorang bapak memanggil anak gadisnya masuk kedalam bilik. Dialog dia
lebih kurang macam ni la…

Bapak : Bedah, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.

Bedah : Ya bapak, ada apa?

Bapak : Mai masuk dalam bilik pastu tolong tutup semua tirai tingkap.

Bedah : Apa???!!! (isk? bapak aku ni? lain macam jerr)

Bapak : Dengar tak bapak kata…..

Bedah : Ya bapak, Bedah dengar… cuma Bedah tak percaya apa yang bapak
kata ni.

Bapak : Betulll. Bapak suruh hang masuk dalam bilik pastu tutup semua
tingkap. Bedah pun dalam ragu-ragu tu, dia ikut jugak la apa yang
bapak dia suruh. Sambil tu dok pikir gak laa… apa la bapak dia nak
buat, dah la kat rumah.

Bapak : Okeh… mai duduk sebelah bapak. Heh? heh…

Bedah : Eh!!! bapak, Bedah kena keluar dari bilik ni. Sat lagi mak
balik…abis aaaa.

Bapak : Tak payah risau… mai duduk sini cepat!!!! Jangan bagi bapak
berkasar. Bedah pun terpaksa la duduk jugak… hati dia takleh cakap
laa… berdebar giler ahhh. Dalam kepala dok terbayang jadi apa la
nanti kat dia.

Bapak : Cantikkk!!! Yiihaaa. Astalavista bebeh. Okeh, mai masuk dalam
selimut bapak plak.

Bedah : Apa???!!!

Bapak : Masuk la cepat!!! Dok cakap banyak pulak. Bapak ikat mulut tu
karang aaa.

Bedah : Bapak…Bedah takut laaa. (nak nangis)

Bapak : Bedah, tengok ni

Bedah tak sanggup nak tengok… dia pejamkan mata. Dia tahu, bapak dia
dok buang tebiat. Bapak dia dah gila. Kiranya, bapak dia tunjuk tu
konon-konon nak intro dulu ler tu. Tapi dalam hati, Bedah teringin
gak la nak tengok. Dia pun bukak la mata sikit.

Bapak : Cantik tak jam G-Shock baru bapak ni. Dia ader cahaya bila
gelap. Mahal nih!!! Dah, pegi keluar.


Nota kaki:: ade ke bapak yg spoting camni??gile betul...tp kan anak dia yg salah tafsir...atau pun korg yg salah tafsir?????renung2 kan dan...selamat beramal....

5 comments:

nusk said...

haha teringat ayah aku baru dapat hadiah jam g-shock dr abangku huhu

Qica a.k.a Noli said...

tumpang lalu reha uii..
ayahku sporting gak..tp ayahku xde jam g-shock..

p/s:sporting xkne..hoho

saizulhafiz said...

hahahahahha...jam rupanya.aku dh pikir baik ah,sebab aku mana nk pikir ke lain.aku igt bapak dia nk tunjuk baju glow in the dark..

LeLs said...

boley tahan ar salah tafsir gak...

hahahah~

-reha- said...

To nusk:: mesti ayah ko tgh bahgia dpt jam mahei dr anak kesayangan dia

To noli:: meh le lalu...lale selalu pun takpe..lg best.best arr ayah sporting2 neh...ayah aku tak sporting...ayah aku sgt bersopan santun orgnye...ahaks

To apit:: kamu tak pikir lain ek??baguih naa...keep it up!

To lela:: jgn tafsir yg bukan2...nti merana diri!hahahahah